İptal

Webly iptal politikası

Webly üzerinden gerçekleştirilen siparişlerin iptal süresi

Webly'de iptal nedir, hangi durumlarda gerçekleşir?

İptal, webly üzerinde verilen siparişlerin satıcı tarafından hiç başlatılmaması, iki taraf arasında herhangi bir nedenle anlaşmazlık çıkması ve karşılıklı iptal talebi, alıcı tarafından teslim alınan işin satış sayfasındaki ilan ile %100 uyuşmaması, satıcının siparişi başlatmak için gerekli ürün ya da lisansların teslim edilmemesi vb. hususlarda gerçekleştirilen ve her iki tarafa da maddi bir kayıp olmadan iş sürecinin sonlandırılmasıdır.

İptal süreci nasıl işler, ne zaman sonuçlanır?

İptal süreci alıcının ya da satıcının ürün veya hizmete çözüm merkezi üzerinden itiraz talebi göndermesi ile başlar, genellikle aynı gün sonuçlanır. Satıcı tarafından başlanmış ve satış sayfasında da açıkça yazan süreler dahilinde satıcının haklarını korumak adına, benzer şekilde alıcının haklarını da tam olarak korumak adına ilgili süreç bir kaç gün sürebilir.

Hangi durumlarda iptal gerçekleştirilmez?

Alıcının siparişi sonrası satıcının işi %100 tamamlaması, sipariş süresinin bitmesine henüz vakit olması, alıcının ödeme yaptığı ürün ya da hizmetin teslimindeki farklılıkların ortaya çıkmaması

webly destek

0544 312 51 06


 09:00 - 16:00

[email protected]