İade

Webly iade politikası

webly üzerinden gerçekleşen güvenli e ticaret alt yapısı ödemelerine ilişkin iade politikası

Webly’de iade nedir, hangi durumlarda yapılır ?

Alıcının ödeme sonrası işi teslim alamaması, ilanda belirtilenden farklı şekilde teslim alması ve revize edilememesi, işe hiç başlanmaması durumlarında alıcı tarafından yapılan ödemenin ödeme yapılan karta iadesidir.

İade süreci nasıl işler, ne zaman sonuçlanır?

İade süreci alıcının sipariş verilen ürün ya da hizmete profil sayfasında yer alan çözüm merkezi butonundan itiraz etmesi ile başlar ve satıcıdan da süreç hakkında bilgi alınarak süreç başlatılır. 3 ila 5 iş günün arasında alıcının ödeme aracısı kurumuna %100 kesintisiz olarak iade gerçekleşir.

Hangi durumlarda iade yapılamaz?

Aldığınız ürün ve hizmetin satış ilanındaki hizmet ile birebir uyuştuğu, hizmeti %100 olarak teslim aldığınız ve proje süresi devam eden satıcının başlattığı işler için iade gerçekleştirilemez. Bu tip durumlarda satıcı ile karşılıklı anlaşarak işi feshetme ya da sürecin tamamlanması beklenmelidir.

Webly iletişim

0544 312 51 06


 09:00 – 16:00

[email protected]